Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wyzwanie
Rozpoczęliśmy naszą współpracę z ergosoft w maju 2021 roku. Zlecono nam zadanie technologicznego rozwoju podstawowego produktu. Od 1999 roku psychodat służy do ogólnego zarządzania w praktykach psychoterapeutycznych, w czym zawierają się funkcje takie jak rezerwacje terminów i dokumentacje, oraz rozliczanie usług z Krankenkasse.
Wyzwanie na początku naszego zaangażowania polegało na przetworzeniu technologii oprogramowania, która z biegiem lat „dojrzała”. Nadrzędnym celem było zastosowanie nowoczesnych technologii, które zapewniają, że klient w ramach rozwoju swojego portfolio produktów na rozwijającym się rynku Healthcare nie podlega praktycznie żadnym ograniczeniom.
Mieliśmy również usprawnić holistyczny system zarządzania naszego klienta oraz podnieść poziom przyjazności aplikacji dla użytkownika.
Kompetencje, ścisły związek z zespołem klienta oraz idąca za tym coraz lepsza znajomość produktu i branży pozwalają na to, aby deweloperzy poza głównym zakresem zadań przejmowali dodatkowo mniejsze prace rozwojowe odnośnie podstawowego produktu klienta.
Zachęcamy do przeczytania recenzji dotyczącej naszej współpracy – opinię wystawił nam CEO firmy ergosoft: https://clutch.co/profile/vmpl-software-house#review-2132295
Przebieg
Po dokładnej analizie, zlokalizowaliśmy dwa główne obszary do poprawy w produkcie: brak intuicyjnego designu oraz nadmierne skomplikowanie procesów rozliczeniowych. Na tej podstawie zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem jest przeprojektowanie aplikacji w celu uproszczenia doświadczenia użytkownika (UX).
Do naszych głównych zadań należało stworzenie map przepływu użytkowników (User flow mapping), stworzenie makiety (wireframing), wizualizacja projektu oraz jego implementacja. Narzędziem, z którego korzystaliśmy w tym procesie było Adobe XD.
Bardzo dobrze przebiegająca, pełna zaufania współpraca z VM.PL jest możliwa dzięki regularnym spotkaniom organizowanym między deweloperami, zespołem VM.PL oraz kierownictwem i zespołem deweloperów klienta. Efektywne spotkania online pozwalają wszystkim uczestnikom na uzyskanie wglądu w treść aktualnych, codziennych raportów dotyczących wykonywanych zadań oraz tymczasowych rezultatów prac deweloperskich.
Rezultat
W wyniku procesu stworzyliśmy AMBO – nową aplikację dedykowaną usługom bilingowym. Głównym celem aplikacji jest uproszczenie i uporządkowanie procesów zachodzących w gabinecie psychoterapeutycznym. Ważna jest również możliwość automatyzacji procesów w ramach rozliczeń z Krankenkasse.
Zachęcamy do zapoznania się z mockupem.
Widoczne już rezultaty aktualnego projektu i doskonała komunikacja między VM.PL, deweloperem oraz zespołem klienta sprawiają, że zleceniodawca jest bardzo zadowolony. Planowane jest poszerzenie współpracy w ramach dalszych projektów oraz w celu poprawy ogólnych możliwości rozwojowych klienta.