Kontrola jakości (QA)

Zadbaj o wysoką jakość oprogramowania i satysfakcję klienta

Utrzymuj najwyższe standardy w realizowanych projektach, przez przeprowadzanie analiz czy dobór odpowiednich narzędzi.

Dlaczego dbanie o jakość oprogramowania jest tak istotne?

  • Zwiększasz niezawodność produktu
    Kontrola jakości daje pewność, że oprogramowanie działa zgodnie z przeznaczeniem, poprzez identyfikację i usuwanie problemów, co gwarantuje solidność i niezawodność produktu.
  • Osiągasz większą wydajność aplikacji
    Wczesne wykrywanie problemów zmniejsza koszty naprawiania usterek po wydaniu, oszczędzając zasoby i zapewniając bardziej opłacalny cykl życia oprogramowania.
  • Oszczędzasz koszty dzięki wczesnemu wykrywaniu błędów
    Wczesne wykrywanie problemów zmniejsza koszty naprawiania usterek po wydaniu, oszczędzając zasoby i zapewniając bardziej opłacalny cykl życia oprogramowania.
  • Zdobywasz zadowolonych użytkowników
    Dostarczając produkt, który jest przyjazny dla użytkownika, intuicyjny i wolny od wad krytycznych, QA przyczynia się bezpośrednio do poprawy satysfakcji użytkowników i ich pozytywnych doświadczeń.
  • Szybciej wprowadzisz produkt na rynek
    Wczesne rozwiązywanie usterek skraca iteracje rozwoju, prowadząc do szybszych cykli wydawania produktu i umożliwiając organizacjom szybsze i wydajniejsze wprowadzanie produktów na rynek.

Usługi QA

Dostosowujemy nasze podejście do testowania, tak aby sprostać konkretnym potrzebom i wyzwaniom związanym z cyklem życia oprogramowania.

  • Testy manualne

Przeprowadzamy testy manualne, aby wychwycić problemy z użytecznością, zdarzenia nietypowe i złożone scenariusze.

  • Testy automatyczne

Przygotowujemy strukturę do automatyzacji testów, która zapewnia wytyczne, standardy kodowania i najlepsze praktyki dla testów automatycznych.

  • Testy użyteczności (UX)

Przeprowadzamy testy doświadczenia użytkownika i funkcjonalności oprogramowania.

  • Testy bezpieczeństwa

Identyfikujemy słabsze punkty w celu wzrostu bezpieczeństwa oprogramowania.

  • Automatyzacja testów regresyjnych

Automatyzujemy powtarzalne testy w celu poprawy wydajności i dokładności.

Realizowane projekty

/ Projekty z których jesteśmy dumni

50% faster testing process in Smart City applications

50% szybszy proces testowania w aplikacjach typu Smart City

Branża:
Sektor publiczny
Technologie:
Python, React.js, Pytest, AIOHTTP, Xray
Opis:
Dla innowacyjnego niemieckiego startupu, promującego cyfryzację w sektorze publicznym, zbudowaliśmy platformę integracyjną dla systemów i framework do automatyzacji testów.
Model:
Team Outsourcing
Czas trwania:
Od marca 2024
Rozwiązania cyfrowe dla dostawców automatyki w Przemyśle 4.0

Rozwój oprogramowania do automatyzacji maszyn przemysłowych

Klient:
Branża:
Branża produkcyjna, motoryzacyjna, chemiczna
Technologie:
Java, Unit Testing, Mockito, Multithreading, MSSQL, PostgreSQL, Oracle
Opis:

Dla niemieckiego dostawcy systemów wspomagania pracowników i planowania produkcji zaktualizowaliśmy środowisko backendowe Java, wdrożyliśmy mikrousługi i opracowaliśmy interfejsy do sterowania maszynami i urządzeniami.

Model:
Outsourcing zespołu
Czas trwania:
Od marca 2023 (kontynuacja)
Auf dem Laptop, dem Mobiltelefon und im Hintergrund werden Börsengrafiken angezeigt.

Projektowanie, rozwój i weryfikacja jakości platformy finansowej

Branża:
Fintech
Technologie:
Java, HTML, CSS, JavaScript, Angular, TypeScript
Opis:

Projektowanie, rozwój i zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania

Model:
Team Outsourcing
Czas trwania:
Od 01.03.2021

Jakie są etapy procesu QA?

Proces testowania jest bardzo zróżnicowany. Jeśli chodzi o wykonanie, zależy to w dużej mierze od cyklu rozwoju oprogramowania klienta SDLC (Software Development Life Cycle). Zazwyczaj proces QA opiera się na 4 etapach:


I — Tworzenie strategii testowania

Podczas warsztatów produktowych analizujemy obecny proces QA klienta i opracowujemy strategię testowania, uwzględniając kluczowe założenia. Dostarczamy też metryki, takie jak niestandardowe wizualizacje danych, aby lepiej zobrazować stan produktów.

II — Plan testów

Na podstawie strategii opracowujemy plan testów dla każdego projektu, określając zakres, role, ryzyka QA i odpowiedzialności, np. czy programiści testowali własny kod lub używali odpowiednich narzędzi.

III — Tworzenie scenariuszy testowych

Współpracując z klientem, tworzymy profesjonalny proces QA, udokumentowany w „QA Handbook” – kompleksowym przewodniku dla testerów i zespołów projektowych, zawierającym najlepsze praktyki dla testowania aplikacji webowych i desktopowych.

IV — Realizacja strategii i planu

Po przygotowaniu dokumentacji QA następnym krokiem jest wdrożenie polityki, strategii i planu. Obejmuje to najczęściej analizę i walidację wymagań, tworzenie i wykonywanie scenariuszy testowych oraz raport z testów.

Dlaczego warto pracować z doświadczonymi specjalistami QA?

01
Bogate doświadczenie z zakresu QA w projektach międzynarodowych
02
Stosowanie najnowszych narzędzi i metodologii testowania
03
Udokumentowane sukcesy QA w aplikacjach klientów
04
Indywidualne rozwiązania QA
05
Podejście oparte na współpracy i otwartej komunikacji

Narzędzia i technologie, które stosujemy w procesie QA

Wykorzystujemy najnowsze narzędzia i metodologie testowania. Jesteśmy na bieżąco w zakresie dynamicznie rozwijającego się krajobrazu technologii QA. Dbamy, aby wybrane technologie oferowały naszym klientom wydajne, dokładne i kompleksowe usługi testowania.