Kontrola jakości (QA)

Zadbaj o wysoką jakość oprogramowania i satysfakcję klienta

Utrzymuj najwyższe standardy w realizowanych projektach, przez przeprowadzanie analiz czy dobór odpowiednich narzędzi.

Dlaczego dbanie o jakość oprogramowania jest tak istotne?

  • Zwiększasz niezawodność produktu 
    Kontrola jakości daje pewność, że oprogramowanie działa zgodnie z przeznaczeniem, poprzez identyfikację i usuwanie problemów, co gwarantuje solidność i niezawodność produktu.
  • Osiągasz większą wydajność aplikacji 
    Wczesne wykrywanie problemów zmniejsza koszty naprawiania usterek po wydaniu, oszczędzając zasoby i zapewniając bardziej opłacalny cykl życia oprogramowania.
  • Oszczędzasz koszty dzięki wczesnemu wykrywaniu błędów 
    Wczesne wykrywanie problemów zmniejsza koszty naprawiania usterek po wydaniu, oszczędzając zasoby i zapewniając bardziej opłacalny cykl życia oprogramowania.
  • Zdobywasz zadowolonych użytkowników
    Dostarczając produkt, który jest przyjazny dla użytkownika, intuicyjny i wolny od wad krytycznych, QA przyczynia się bezpośrednio do poprawy satysfakcji użytkowników i ich pozytywnych doświadczeń.
  • Szybciej wprowadzisz produkt na rynek
    Wczesne rozwiązywanie usterek skraca iteracje rozwoju, prowadząc do szybszych cykli wydawania produktu i umożliwiając organizacjom szybsze i wydajniejsze wprowadzanie produktów na rynek.

Usługi QA

Dostosowujemy nasze podejście do testowania, tak aby sprostać konkretnym potrzebom i wyzwaniom związanym z cyklem życia oprogramowania.

  • Testy manualne

Przeprowadzamy testy manualne, aby wychwycić problemy z użytecznością, zdarzenia nietypowe i złożone scenariusze.

  • Testy automatyczne

Przygotowujemy strukturę do automatyzacji testów, która zapewnia wytyczne, standardy kodowania i najlepsze praktyki dla testów automatycznych.

  • Testy użyteczności (UX)

Przeprowadzamy testy doświadczenia użytkownika i funkcjonalności oprogramowania.

  • Testy bezpieczeństwa

Identyfikujemy słabsze punkty w celu wzrostu bezpieczeństwa oprogramowania.

  • Automatyzacja testów regresyjnych

Automatyzujemy powtarzalne testy w celu poprawy wydajności i dokładności.

Realizowane projekty

/ Projekty z których jesteśmy dumni

Narzędzia i technologie, które stosujemy w procesie QA

Wykorzystujemy najnowsze narzędzia i metodologie testowania. Jesteśmy na bieżąco w zakresie dynamicznie rozwijającego się krajobrazu technologii QA. Dbamy, aby wybrane technologie oferowały naszym klientom wydajne, dokładne i kompleksowe usługi testowania. 

Jakie są etapy zapewniania jakości oprogramowania?

Proces testowania jest bardzo zróżnicowany. Jeśli chodzi o wykonanie, zależy to w dużej mierze od cyklu rozwoju oprogramowania klienta SDLC (Software Development Life Cycle).


I — Strategia testowania

Podczas warsztatów produktowych analizujemy obecny proces QA klienta i opracowujemy strategię testowania, uwzględniając kluczowe założenia. Dostarczamy też metryki, takie jak niestandardowe wizualizacje danych, aby lepiej zobrazować stan produktów.

II Warsztat — Plan testów

Na podstawie strategii opracowujemy plan testów dla każdego projektu, określając zakres, role, ryzyka QA i odpowiedzialności, np. czy programiści testowali własny kod lub używali odpowiednich narzędzi.


III — Tworzenie scenariuszy testowych

Współpracując z klientem, tworzymy profesjonalny proces QA, udokumentowany w „QA Handbook” – kompleksowym przewodniku dla testerów i zespołów projektowych, zawierającym najlepsze praktyki dla testowania aplikacji webowych i desktopowych.


IV — Realizacja strategii i planu

Po przygotowaniu dokumentacji QA następnym krokiem jest wdrożenie polityki, strategii i planu. Obejmuje to najczęściej analizę i walidację wymagań, tworzenie i wykonywanie scenariuszy testowych oraz raport z testów.

 

Dlaczego warto pracować z doświadczonymi specjalistami QA?

01
Bogate doświadczenie z zakresu QA w projektach międzynarodowych
02
Stosowanie najnowszych narzędzi i metodologii testowania.
03
Udokumentowane sukcesy QA w aplikacjach klientów
04
Indywidualne rozwiązania QA
05
Podejście oparte na współpracy i otwartej komunikacji