Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dlaczego dbanie o jakość oprogramowania jest tak istotne?
- Zwiększasz niezawodność produktu
Kontrola jakości daje pewność, że oprogramowanie działa zgodnie z przeznaczeniem, poprzez identyfikację i usuwanie problemów, co gwarantuje solidność i niezawodność produktu. - Osiągasz większą wydajność aplikacji
Wczesne wykrywanie problemów zmniejsza koszty naprawiania usterek po wydaniu, oszczędzając zasoby i zapewniając bardziej opłacalny cykl życia oprogramowania. - Oszczędzasz koszty dzięki wczesnemu wykrywaniu błędów
Wczesne wykrywanie problemów zmniejsza koszty naprawiania usterek po wydaniu, oszczędzając zasoby i zapewniając bardziej opłacalny cykl życia oprogramowania. - Zdobywasz zadowolonych użytkowników
Dostarczając produkt, który jest przyjazny dla użytkownika, intuicyjny i wolny od wad krytycznych, QA przyczynia się bezpośrednio do poprawy satysfakcji użytkowników i ich pozytywnych doświadczeń. - Szybciej wprowadzisz produkt na rynek
Wczesne rozwiązywanie usterek skraca iteracje rozwoju, prowadząc do szybszych cykli wydawania produktu i umożliwiając organizacjom szybsze i wydajniejsze wprowadzanie produktów na rynek.
Usługi QA
Dostosowujemy nasze podejście do testowania, tak aby sprostać konkretnym potrzebom i wyzwaniom związanym z cyklem życia oprogramowania.
- Testy manualne
Przeprowadzamy testy manualne, aby wychwycić problemy z użytecznością, zdarzenia nietypowe i złożone scenariusze.
- Testy automatyczne
Przygotowujemy strukturę do automatyzacji testów, która zapewnia wytyczne, standardy kodowania i najlepsze praktyki dla testów automatycznych.
- Testy użyteczności (UX)
Przeprowadzamy testy doświadczenia użytkownika i funkcjonalności oprogramowania.
- Testy bezpieczeństwa
Identyfikujemy słabsze punkty w celu wzrostu bezpieczeństwa oprogramowania.
- Automatyzacja testów regresyjnych
Automatyzujemy powtarzalne testy w celu poprawy wydajności i dokładności.
Realizowane projekty
/ Projekty z których jesteśmy dumni
Narzędzia i technologie, które stosujemy w procesie QA
Wykorzystujemy najnowsze narzędzia i metodologie testowania. Jesteśmy na bieżąco w zakresie dynamicznie rozwijającego się krajobrazu technologii QA. Dbamy, aby wybrane technologie oferowały naszym klientom wydajne, dokładne i kompleksowe usługi testowania.
Jakie są etapy zapewniania jakości oprogramowania?
Proces testowania jest bardzo zróżnicowany. Jeśli chodzi o wykonanie, zależy to w dużej mierze od cyklu rozwoju oprogramowania klienta SDLC (Software Development Life Cycle).
I — Strategia testowania
II Warsztat — Plan testów
Na podstawie strategii opracowujemy plan testów dla każdego projektu, określając zakres, role, ryzyka QA i odpowiedzialności, np. czy programiści testowali własny kod lub używali odpowiednich narzędzi.
III — Tworzenie scenariuszy testowych
Współpracując z klientem, tworzymy profesjonalny proces QA, udokumentowany w „QA Handbook” – kompleksowym przewodniku dla testerów i zespołów projektowych, zawierającym najlepsze praktyki dla testowania aplikacji webowych i desktopowych.
IV — Realizacja strategii i planu
Po przygotowaniu dokumentacji QA następnym krokiem jest wdrożenie polityki, strategii i planu. Obejmuje to najczęściej analizę i walidację wymagań, tworzenie i wykonywanie scenariuszy testowych oraz raport z testów.