/ 26.09.2024
Dostarczanie dedykowanych nowoczesnych rozwiązań leży głęboko w DNA naszej firmy. Od 2016 roku staramy się być liderem w branży, który swoim klientom zapewnia pełne wsparcie w procesach, które pozwalają im być nowoczesnymi i konkurencyjnymi. W VM.PL nawet w czasach pandemii zdobywamy nowe projekty do realizacji, które motywują nas do działania, ale przede wszystkim do ciągłego kształcenia. Wiemy o tym doskonale na przykładzie języka niemieckiego, wiemy o tym również w przypadku technologii i języków programowania.
W tym miesiącu w VM.PL odbyło się dedykowane 3-dniowe szkolenie, które na zaproszenie naszych pracowników zorganizowała firma Bottega. Poruszając się głównie wokół tematu Javy, uczestnicy poszerzali swoją wiedzę m.in. z wzorców i antywzorców w architekturze mikroserwisów, fault tolerance i resilience, zapewniania jakości systemów rozporoszonych i refaktoryzacji z roproszonego monolithu na “prawdziwe” mikroserwisy.
Nasze usługi, jak np. aktualizacja stacku technologicznego, Continous Integration i Continuous Deployment i wiele innych, wdrażamy nie inaczej, jak przy pomocy partnerów, jakimi są nasi pracownicy. Naszym klientom gwarantujemy najwyższą jakość, bo zatrudniamy najlepszych specjalistów. Jednak nie można ich po prostu zaprosić do pracy. Należy również dbać, by ciągle się rozwijali i byli gotowi proponować idealne rozwiązania dopasowane do wyzwań, jakie napotykają w projektach.
Szkolenie odbyło się zdalnie przy wykorzystaniu platformy Microsoft Teams, a wzięło w nim udział aż 9 naszych deweloperów. VM.PL pokryło w całości koszt szkolenia oraz częściowo czas, jaki spędzili na nim pracownicy. Cieszymy się, że znalazło się tylu chętnych do uczestnictwa, co tylko jeszcze bardziej dowodzi tezie, że aby oferować najlepszej jakości usługi, potrzeba ciągłego zdobywania wiedzy.